Sep 10, 2009

on the move - 3

Dit derde beeld vond ik wel wat better geworden maar toch nog te saai. Daarom heb ik nog een verzoek gestart. Hier is het mij niet gelukt het automatisch met Photomerge te bewerken, zo is dit echt "handmade". Dit is nu ook mijn eindresultaat:



Mei - Anna Enquist
Ik zat in de keuken en at broodpap. Honger had ik niet, mijn keel leek dichtgesnoerd. Toen ik het bord, het diepe bord met de bloemenversiering, op tafel zette trilde ik zo hevig dat de melk over de rand gulpte. Ik had geen honger maar ik moest eten.
De zon stond op het raam en deed het tafelzeil glimmen. Nooit was het hier zo stil geweest. Ik ging op vaders plaats zitten, met mijn rug naar het licht. Mijn schaduw viel over het papbord.
Bedriegster, dacht ik, liegbeest.

1 comment:

  1. Misschien zou een detaillistischer opname (dus dichterbij) veel interessanter zijn

    ReplyDelete