Sep 20, 2010

one song - first steps

De tekst voor de presentatie staat beneden.




























Here mijn presentatie voor "one song". Dit zijn mijn eerste schetsen zonder veel overleg gewoon wat getekend wat me in mijnhoofd kwam.
Toen heb ik research gedaan, gewoon op het internet blaadjes gezocht. Verenigingen zoals pace, iets met vrede, cd´s, muziek, cadeautjes, en steekkaarten.

Dan kwam ik tot het idee van de spel hemel en hel. Het fautsysteem en vooral de vormen vond ik heel interessant. Daar ben ik verder mee door gegaan.

Ik heb die vormen van het speel en de kleuren van pace en regenboog gebruikt om daarvan een logo te ontwikkelen. Nu de ontwikkeling van de vorm en in samenspel met de kleuren.

Dit heb ik nog verfijnd en in motion gebracht. Ik wil voor het internet een logo hebben dat verandert en in beweging is. De Typografie bestaat nog niet. Die moet ik er nog bij verzinnen. Ik heb al idee maar ben er nog niet uit.

Nou de website. Ik ben begonnen de vier hoofdpunten op te splitsen in 4 groepen. 1. Organisatie,
2. Charity, 3. Artisten en 4. de Sponsors
. Iederee vakgebied heeft dus de kleur van het logo.

Dus heb ik naar andere websites gelijken. De pagina zelf zou heel interactief worden. Je kunt naar alle kanten uit. Van rechts naar links ga je naar de naastvolgende vakgebied, naar beneden krijg je meer informatie. En ik wil voor iedere vakgebied een soort stekkaart creieren.

No comments:

Post a Comment